Malossi Malossi - site oficialMai multe produse...
1.025,00 LEI
costuri transport
Unitate CDI Digitronic Malossi. Printre cele mai importante aplicatii amintim: Aprilia Scarabeo NET 50 AIR 4T 4V E2 2009-2010 (Piaggio) / Scarabeo RST 50 AIR 4T 4V E2 2009-2012 (Piaggio) / Scarabeo RST 50 AIR 4T 4V E2 2014-2017 (Piaggio) / Sport City One 50 AIR 4T 4V E2 2011 / SR Motard 50 AIR 4T 4V E2 2013-2021 / Piaggio Fly 50 AIR 4T 4V E2 2011 / Fly II 50 AIR 4T 4V E2 2012-2017 / Typhoon II 50 AIR 4T 4V E2 2012-2019 / Vespa LX 50 AIR 4T 4V E3 2009-2013 / LX Touring 50 AIR 4T 4V E2 2010-2013 / Primavera 50 AIR 4T 4V E2 2013-2017 / S College 50 AIR 4T 4V E2 2008-2014 / Sprint 50 AIR 4T 4V E2 2014-2017. - Malossi este mandru sa ofere noul sau CDI Digitronic cu reglare variabila a aprinderii; - Malossi a modificat complet hartile de performanta a reglarii aprinderii si a crescut limita de turatie cu 1000 RPM; - Noul Digitronic controleaza reglarea aprinderii, supapa SAS si hartile de performanta ale incalzitorului PTC; - Reglarea aprinderii este controlata prin efectuarea unei interpolari lineare a unei harti tridimensionale de performanta; - Contine 16 puncte de intrerupere pentru turatia motorului si 8 puncte de intrerupere pentru temperatura motorului; - Alimentarea cu aer secundar permite sistemului motorului sa compenseze neliniaritatea in sistemele cu carburator; - Supapa SAS este controlata de CDI care realizeaza o interpolare liniara a unei harti de performanta; - Contine 16 puncte de intrerupere pentru turatia motorului si 8 puncte de intrerupere pentru temperatura motorului; - Supapa SAS reduce emisiile si optimizeaza performanta motorului pentru toate conditiile de functionare; - Atentie acordata conditiilor de pornire la rece, garantand vaporizarea corecta a combustibilului la temperatura scazuta; - ECU controleaza un incalzitor PTC, pozitionat pe carburator, care mentine combustibilul la o temperatura constanta; - Pentru a mari durata de viata a bujiei de 8 mm a fost introdusa o strategie de limitare a perioadei de incarcare a bobinei; - Aceasta strategie reduce cantitatea de energie de descarcare necesara la turatii ridicate si tensiune ridicata; - ECU garanteaza functionarea motorului chiar si cu o baterie slaba sau fara baterie; - Este posibil sa porniti vehiculul folosind pornirea la pedala, indiferent de starea bateriei; - SAS (Sursa de aer secundara). Produse rezervate exclusiv competitiilor in locuri destinate acestora in conformitate cu prevederile autoritatilor sportive competente. Declinam orice raspundere pentru utilizarea necorespunzatoare.
Cosul dvs. de cumparaturi nu contine nici un produs.Cos cumparaturi »
Copyright 2024 © S.C. Uniform SRL - unimotors.ro