Malossi Malossi - site oficialMai multe produse...
2.664,00 LEI
costuri transport
Set cilindru aluminiu Sport CVF2 (63mm) Malossi. Printre cele mai importante aplicatii amintim: LML Star Deluxe 125 AIR 2T E1 2000-2006 / Star Deluxe 125 AIR 2T E2 2007-2017 / Star Deluxe 150 AIR 2T E1 2000-2006 / Star Deluxe 150 AIR 2T E2 2007-2017 / Vespa Cosa1 125 AIR 2T 1987-1991 / Cosa1 150 AIR 2T 1987-1991 / Cosa2 125 AIR 2T 1991-1996 / Cosa2 150 AIR 2T 1991-1996 / PX 125 AIR 2T 1977-1981 / PX 125E AIR 2T 1982-2000 / PX 125E AIR 2T E1 2001-2003 / PX 125E AIR 2T E2 2004-2010 / PX 125E AIR 2T E3 2011-2017 / PX 150 AIR 2T 1977-1981 / PX 150E AIR 2T 1982-2000 / PX 150E AIR 2T E1 2001-2003 / PX 150E AIR 2T E2 2004-2010 / PX 150E AIR 2T E3 2011-2017 / Sprint 125 AIR 2T 1971-1973. - Set cilindru pentru motor racit cu aer; - A fost creat un set complet nou de cilindri, conceput pentru a obtine rezultatul maxim de performanta si durabilitate; - Un set de varf in ceea ce priveste calitatea constructiei si dezvoltarea tehnologica; - Cilindru din aliaj de aluminiu de inalta rezistenta si manson cilindru cu invelis nichel-crom; - Compus din miez central cu grosime uniforma in jurul mansonului si a orificiilor, se asigura un schimb constant de caldura; - Are aripioare de racire profilate aerodinamic in jurul miezului, proiectate pentru a fi patrunse de aerul de racire; - Inovatia majora consta in orificiile complet refacute si invelite, introducand CVF de ultima generatie; - Acum sunt 7 orificii datorita carora puteti obtine cele mai bune performante dinamice de fluid; - Conectarea la amortizor de zgomot se face prin intermediul unui set de imbinari cu flansa pe cilindru; - Conexiunea cu capul se face acum printr-o centrare de inalta precizie pe suprafetele de sprijin; - Un set de baza de garnituri de diferite grosimi este furnizat pentru a permite utilizatorului sa regleze compresia; - Piston fuzionat cu un material inovator, format dintr-un miez de otel acoperit cu un aliaj de aluminiu si siliciu; - Ii ofera o rezistenta excelenta la coroziune, chiar si la temperaturi ridicate si o reflexie a caldurii de la ardere; - Prin urmare, fluxul de caldura este directionat catre suprafetele de disipare, facilitand racirea camerei de ardere; - Chiulasa: o alta revolutie in filozofia de constructie a motoarelor in doi timpi; - Aripile de racire au fost dimensionate pentru a optimiza fluxul de caldura din camera catre exterior; - Camera de ardere caracteristica emisferica este prelucrata cu tolerante pana la zecime de milimetru; - Temperaturile ridicate care sunt atinse in aceasta zona speciala sunt reglate folosind o solutie in stil aerospatial; - Include chiulasa; - Alezaj: 63 mm; - Diametru bolt piston: 15 mm; - Cursa: 60 mm; - Clasa: Sport. Produse rezervate exclusiv competitiilor in locuri destinate acestora in conformitate cu prevederile autoritatilor sportive competente. Declinam orice raspundere pentru utilizarea necorespunzatoare.
Cosul dvs. de cumparaturi nu contine nici un produs.Cos cumparaturi »
Copyright 2024 © S.C. Uniform SRL - unimotors.ro