Malossi Malossi - site oficialMai multe produse...
2.271,00 LEI
costuri transport
Set cilindru aluminiu MHR (47,6mm) Malossi. Printre cele mai importante aplicatii amintim: Aprilia Area 51 50 H2O 2T E1 1998-2000 / Gulliver 50 H2O 2T 1996-1998 / Rally 50 H2O 2T 1996-1999 / Sonic 50 H2O 2T E1 1998-2003 / Sonic 50 H2O 2T E2 2004-2008 / SR50 Racing H2O 2T 1997-2000 (Minarelli) / SR50 Replica H2O 2T 1994-1996 (Minarelli) / SR50 Stealth H2O 2T 1997-2000 (Minarelli) / SR50 WWW H2O 2T 1997-2000 (Minarelli) / Benelli 491 Racing 50 H2O 2T 1998-2001 / 491 RR 50 H2O 2T E1 1999-2003 / 491 Sport 50 H2O 2T 1997-2001 / K2 50 H2O 2T 1998-2001 / Beta ARK 50 H2O 2T 1997-1998 / ARK 50 H2O 2T E1 1999-2001 / ARK 50 H2O 2T E2 2002-2006 / ARK X-Type 50 H2O 2T E2 2003-2005 / Eikon 50 H2O 2T E1 1998-2002 / Eikon 50 H2O 2T E2 2003-2005 / Eikon Team 50 H2O 2T E2 2006-2007 / Garelli GSP 50 H2O 2T E2 2009-2017 / Giantco Lambros-R DD 50 H2O 2T E2 2010-2016 / Italjet Dragster 50 H2O 2T E1 1998-2002 / KTM ARK 50 H2O 2T 1997-1998 / Malaguti F12 Phantom 50 H2O 2T 1994-1998 / F12 Phantom 50 H2O 2T E1 1999-2001 / F12 Phantom 50 H2O 2T E2 2002-2006 / F12 Phantom R 50 H2O 2T E2 2007-2012 / F15 Firefox 50 H2O 2T 1996-1998 / F15 Firefox 50 H2O 2T E1 1999-2001 / F15 Firefox 50 H2O 2T E2 2002-2006 / MBK Mach G 50 H2O 2T E2 2002-2015 / Nitro 50 H2O 2T 1997-1998 / Nitro 50 H2O 2T E1 1999-2002 / Nitro 50 H2O 2T E2 2003-2012 / Nitro F1 50 H2O 2T E1 1999-2002 / Nitro F1 50 H2O 2T E2 2003-2004 / Nitro II 50 H2O 2T E2 2013-2016 / Nitro Naked 50 H2O 2T E2 2005-2012 / Nitro Naked II 50 H2O 2T E2 2013-2016 / Renault Campus 50 H2O 2T 2002-2003 / F1 50 H2O 2T 2001-2003 / Rieju First 50 H2O 2T 1995-1999 / RS NKD 50 H2O 2T E2 2014-2016 / RS Sport 50 H2O 2T E2 2014-2016 / Yamaha Aerox 50 H2O 2T 1997-1998 / Aerox 50 H2O 2T E1 1999-2002 / Aerox 50 H2O 2T E2 2003-2012 / Aerox II 50 H2O 2T E2 2013-2016 / Aerox Naked II 50 H2O 2T E2 2013-2016 / Aerox SP 50 H2O 2T E1 1999-2002 / Aerox SP 50 H2O 2T E2 2003-2012 / JogRR 50 H2O 2T E2 2002-2015. - Set cilindru pentru motor racit cu lichid; - Cilindru din aliaj special de aluminiu cu un procent ridicat de siliciu si titan; - Invelisul interior a suprafetei realizat folosind carbura de siliciu pe o matrice de nichel; - Prelucrarea interna a cilindrului: folosind masini speciale care permit un grad de finisare pe peretii cilindrului; - Diagramele orificiului si evacuarii proiectate si fabricate special pentru curse; - Piston fabricat din aliaj de aluminiu special cu un procent foarte mare de siliciu si titan; - Invelis exterior cu grafit care garanteaza un coeficient de frecare foarte scazut; - Structura ranforsata pentru a oferi rezistenta; - Segment unic din fonta nodulara de 1 mm cu sectiune transversala dreptunghiulara si invelis cu crom dur; - Segmenti din fonta, rezistenti la uzura; - Chiulasa din aliaj special de aluminiu cu un coeficient de schimb de caldura foarte mare; - Geometria suprafetelor de schimb de caldura a fost recalculata si marita; - Camera de combustie complet proiectata pentru a obtine un raport de compresie ridicat; - Prelucrare: masini controlate numeric; - Include chiulasa; - Alezaj: 47,6 mm; - Diametru bolt piston: 12 mm; - Cursa: 39,2 mm; - Clasa: Race. Produse rezervate exclusiv competitiilor in locuri destinate acestora in conformitate cu prevederile autoritatilor sportive competente. Declinam orice raspundere pentru utilizarea necorespunzatoare.
Cosul dvs. de cumparaturi nu contine nici un produs.Cos cumparaturi »
Copyright 2024 © S.C. Uniform SRL - unimotors.ro